grafikakonkursowa

Rekomenduję HIPP – KONKURS + WYNIKI

Witam wszystkich!
Jak już pisałam na naszym Instagramie i na fanpag-u FB zostaliśmy wybrani jednym z blogów biorących udział w akcji Rekomenduję HIPP. W jej ramach otrzymaliśmy wielką pakę produktów po 7mc-u dla bliźniaków do testowania oraz fajne gadżety okraszające smaczkiem naszą paczuszkę. Wierzcie mi, że chłopaki z wielką zajadłością zabrali się do ich testowania. 
W ramach tej akcji mam też prezent dla Was:) 
Po pierwsze chciałam Was zaprosić do Klubu Maluszka firmy HIPP. Jest to program właśnie dla Was! My już należymy do niego i dzięki temu uczestniczymy w wielu ciekawych akcjach. Znajdziecie tam porady ekspertów, porozmawiać z nimi na czacie, wziąć udział w konkursach i akcjach promocyjnych. Możecie również otrzymać produkty startowe zapoznające Was z HIPP-em. Wszystko to na stronie Klubu TUTAJ.
Po drugie KONKURS FOTOGRAFICZNY!!!
Kochani zapoznajcie się dokładnie z regulaminem!

ZASADY
KONKURSU DLA CZYTELNIKÓW:

Twój
Maluszek i HiPP – żywienie w harmonii z naturą”

  1. Organizatorem
    Konkursu jest Katarzyna Mirek, ul. Dworska 17, 71-026 Szczecin blog
    Mama na Tropie, zwana dalej „Organizatorem”.
  2. Fundatorem
    Nagród w Konkursie jest HiPP
    Polska sp. z o.o. w Warszawie, ul. Puławska 303, 02-785 Warszawa,
    zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla M. St. Warszawy w Warszawie,
    XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
    KRS: 0000056644, kapitał zakładowy 850.000 PLN, NIP 526-00-33-068,
    zwana dalej „Fundatorem Nagród”.
  3. Konkurs
    realizowany jest za pośrednictwem bloga oraz profilu na Facebooku.

    1. Konkurs
      odbywa się w
      dniach od 12 do 26 stycznia 2015 r. do godziny 23:59.

    2. Aby
      wziąć udział w Konkursie Uczestnik zobowiązany jest
      zaakceptować niniejszy Regulamin wysyłając wiadomość e-mail o
      treści „Akceptuję Regulamin Konkursu” na adres
      myszkakw@gmail.com a także
      posiadać konto na Facebooku.
    3. Zadaniem
      Uczestników Konkursu jest opublikowanie w czasie trwania Konkursu
      zdjęcia dziecka z produktem spożywczym marki HiPP (dalej: Praca
      Konkursowa) na profilu na Facebooku należącym do Organizatora.
    4. Uczestnik
      Konkursu może opublikować dowolną ilość zdjęć.
    5. Akceptując
      niniejszy Regulamin Uczestnik oświadcza, iż:

  1. praca
    Konkursowa pozbawiona jest jakichkolwiek wad i obciążeń prawnych,

  1. posiada
    pełnię praw autorskich do Pracy Konkursowej,
  2. wyraża
    zgodę na publikację i rozpowszechnianie jego wizerunku oraz
    wizerunku dziecka na stronach internetowych związanych z Konkursem,
    jego Organizatorem, oraz Organizatorem akcji promocyjnej
    „Rekomenduję HiPP”,
  3. uzyskał
    zgodę na publikację wizerunku wszystkich osób znajdujących
    się
    na fotografiach na stronach internetowych związanych z Konkursem,
    jego Organizatorem, oraz Organizatorem akcji promocyjnej
    „Rekomenduję HiPP”.

    1. Z
      chwilą przesłania Pracy Konkursowej Uczestnik udziela na rzecz
      Organizatora oraz Organizatora akcji promocyjnej „Rekomenduję
      HiPP” licencji na korzystanie z pracy na terytorium całego
      świata, bez ograniczeń czasowych. Licencja, o której mowa w
      zdaniu poprzednim obejmuje przede wszystkim prawo do:

  1. trwałego
    lub czasowego zwielokrotnienia wykonanej Pracy Konkursowej w całości
    lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, w
    szczególności poprzez wprowadzenie do pamięci komputera, a także
    poprzez jej wprowadzanie, wyświetlanie, stosowanie, przekazywanie i
    przechowywanie,
  2. tłumaczenia,
    przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian
    w
    wykonanej Pracy Konkursowej,
  3. utrwalania
    i zwielokrotniania Pracy Konkursowej – wytwarzanie określoną
    techniką egzemplarzy całości lub części Pracy Konkursowej, w
    tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz
    techniką cyfrową,
  4. obrotu
    oryginałem albo egzemplarzami, na których Pracę Konkursową
    utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału
    albo egzemplarzy całości lub części Pracy Konkursowej,
  5. rozpowszechniania
    Pracy Konkursowej w inny sposób – publiczne wykonanie, wystawienie,
    wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie całości
    lub części Pracy Konkursowej, a także publiczne udostępnianie
    całości lub części Pracy Konkursowej w taki sposób, aby każdy
    mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebie
    wybranym.

    1. Organizator będzie
      czuwać nad prawidłowością przebiegu Konkursu a
      także będzie oceniać Prace Konkursowe i wyłaniać Zwycięzcę
      Konkursu.

    2. Zwycięzcą nagrody w
      Konkursie zostanie jeden Uczestnik, którego Praca Konkursowa
      zdobyła największe uznanie Organizatora.
    3. O wynikach Konkursu
      Organizator zawiadamia Zwycięzcę za pośrednictwem profilu
      facebookowego (podając na profilu imię i pierwszą literę
      nazwiska lub nick) w terminie 3 dni roboczych od dnia przyznania
      nagrody.
    4. W celu przekazania
      nagrody Zwycięzca Konkursu powinien przesłać swoje aktualne dane
      adresowe na adres myszkakw@gmail.com
      w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia wyników na profilu
      facebookowym Organizatora.
    5. W przypadku zaniechania
      wykonania powyższych czynności przez nagrodzonego Uczestnika
      nagroda pozostaje własnością Fundatora Nagród.
WYNIKI WYNIKI WYNIKI WYNIKI

Kochani ogromnie Wam dziękuję za tą świetną wspólną zabawę. Zdjęcia jak zawsze śliczne, dzieciaki słodkie i te ich rozbrajające pozy i minki:) Niestety zwycięzca może być tylko jeden w związku z tym czekało mnie nie lada zadanie. Laureatem nagrody zostaje zatem zdjęcie:
Proszę o przesłanie danych wraz z numerem telefonu dla kuriera na adres – myszkakw@gmail.com.
Gratuluję serdecznie!!!




Istnieje 5 Komentarzy

Dodaj swój

Zamieść nowy komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.