dsc_0615

Ambasadorką być….

Już kilka razy otrzymywałam propozycję ambasadorowania czemuś, czy to chodziło o konkretny produkt, markę czy wydarzenie. Wiele razy była to dla mnie wspaniała zabawa, ambasadorstwo okazywało się wspaniałą przygodą odkrywania nieznanego mi świata. Czasami też jest tak, że dzięki temu właśnie możemy wejść do świata do którego czasami inną drogą nie miałybyśmy okazji. 
Oprócz konkretnych akcji wiele osób zapisana jest do agencji marketingowych, które szukają trend seterów, ambasadorów marki i robią fajne, wielkie akcje promocyjne. Ja też do kilku jestem zapisana, co co jakiś czas owocuje ciekawymi przesyłkami, którymi mogę się podzielić z otoczeniem i/lub z Wami. Dziś chciałam Wam opowiedzieć o dwóch kampaniach, w których mam okazję wziąć udział jednocześnie i niezależnie od siebie nawzajem. Taka ze mnie zapracowana matka:)

W pierwszej kampanii mam okazję uczestniczyć dzięki uprzejmości Talkmarketing i Tesco. Będziemy sprawdzać gwarancję jakości produktów sygnowanych marką Tesco. Ciekawa jestem jak często kupujecie takie produkty sygnowane marką sklepu? Czy zdarzyło Wam się kupować te tesco-wskie? Mi kilka razy tak i jeszcze się nie zawiodłam na ich jakości. Jak to u Was??? W niepozornej, ekologicznej tekturce przybyły do nas bony zakupowe na wybrane produkty, która mamy nabyć w Tesco. Także niedługo matka leci na darmowe zakupy i coś upichci ciekawego:) Pochwalę się co mi z tego wyszło! Jeśli i Wy chcecie wziąć udział w kolejnej akcji zapiszcie się TUTAJ – niedługo rusza kampania Flory Pro-activ. Sama jestem jej wielce ciekawa!

Druga kampania przybyła do mnie od Streetcom i dotyczy produktu Duck. Ja przed rozpoczęciem tej kampanii nie znałam produktu całkowicie. Gdzieś tam mijałam go na pułkach sklepowych, ale jakoś nigdy, żadnym szczęśliwym czy nieszczęśliwym zrządzeniem losu nie wpadł do mojego koszyka zakupowego. Czemu, tak naprawdę nie było konkretnego powodu. Czasami człowiek wchodzi do sklepu z tak zawaloną myślami głową, iż leci do półki i bierze to co ostatnio i leci dalej nie myśląc nad tym co czyni. I czasami omija coś w lepszej cenie lub równie fajnego jak poprzedni produkt… tez tak macie??? Więc teraz Streetcom zadbał o to abym niczego nie ominęła. Śmiałam się tylko z faktu, ze u nich jakoś otrzymuję rzeczy do sprzątania – poprzednio były kapsułki Ariel o których pisałam TUTAJ. Czyżby znak, że matka nie sprzątaczka, nienawidzi tego i zabiera się do tematu jak pies do jeża… Więc w nagrodę dostaje marchewkę na sprzątanie, bo przecież trudno komuś coś polecać jak się samemu nie użyje, prawda?!

Tym razem w paczce znalazły się 3 opakowania Duck® Fresh Discs Lime oraz 3 butelki płynu Power Duck® White&Bright oraz przewodnik ambasadorki i ulotki dla rozmówców. Cieszę się, że są to pełnowarotsciowe produkty, bardzo to dla mnie ważne! Szkoda oczywiście, że tak mało, bo tutaj już kolejka po nie stoi. Do tego oszalałam na punkcie opakowania, kto wymyślił paczkę w kształcie kibelka?! Nie wiem, ale to jest genialne, tak genialne iż moje dziecko chce zdobyć ten kartonik do zabawy. Zdjęcia zrobione więc myślę iż mu już go sprezentuję:) Wasze dzieciaki też by oszalały na tym punkcie:) Wierzcie mi. „Kakakaka” i kibelek – duet:)

Dla Was chciałam tutaj rozdać 2 opakowania Duck® Fresh Discs Lime. Co Wy na to, ktoś chętny do otrzymania i zaopiniowania??? No to dzieła! Czekam na Wasze zgłoszenia do 20.05.2014 pod tym postem, 21.05. wylosuję dwie osoby do których polecą dyski:) Zasady? jesteś obserwatorem bloga lub/i lubisz nasz fanpage na FB oraz udostępnij info o rozdaniu u siebie. Tutaj napisz dlaczego do ciebie ma polecieć ten produkt, jeśli używałaś znasz napisz tutaj swoją opinię:) W zamian za produkt, liczę na opinię:) Za wszystkie wpisy serdecznie dziękuję:) To zaczynamy!!!!! Aha, jeśli ktoś jeszcze się nie zapisał do Streetcom to klikamy TUTAJ, wypełniamy, wysyłamy oświadczenie i walczymy o kolejne kampanie. Teraz 2 czy 3 mają w przygotowaniu znów:)

WYNIKI:
Chciałam podziękować chętnym, to po pierwsze. Niedługo będę miała dla Was rozdanie w następnej kampanii Streetcom – Razowy Kwas Chlebowy. To dla mnie też całkiem zagadkowy produkt więc poznamy go razem:) Zostańmy w kontakcie. A dwie osoby do których poleci nasza kaczuszka pomocna w sprzątaniu to: 
Kasia 7212
oraz 
Matka Bloguje

Dziewczyny czekam na Wasze adresy (myszkakw@gmail.com), chciałabym aby paczki poszły najpóźniej w poniedziałek. Abym na pocztę dotarła w jednym kawałku;P



Istnieje 30 Komentarzy

Dodaj swój
    • Mama na tropie

      to trzeba się zapisać i powalczyć, Streetcom robi niedługo kampanię razowego kwasu chlebowego oraz jakiś kosmetyków do skóry wrażliwej/AZS chyba dla dorosłych i dla dzieciaczków ale tej kampanii jeszcze nie ma szczegółów

  1. Aneta Sowa

    zgłaszam się do rozdania gdyż sama korzystam tylko z takiego produkty, ponieważ każdy inny mój Skarbek albo wylewa albo wrzuca bezpośrednio do kibelka. Ale niestety nie z każdej firmy jestem zadowolona a tej jeszcze nie wypróbowałam więc chętnie bym przetestowała.


Zamieść nowy komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.